Reis naar Azie - Reisverslag uit Monster, Nederland van Piet Zwinkels - WaarBenJij.nu Reis naar Azie - Reisverslag uit Monster, Nederland van Piet Zwinkels - WaarBenJij.nu

Reis naar Azie

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

07 Mei 2014 | Nederland, Monster

Morgen vertrek ik naar Azie voor 3 maanden.
Ik heb er erg veel zin in en ga veel avonturen beleven.

Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Maleisië & Indonesië

04 Juni 2014

Island hopping!

21 Mei 2014

Thailand here we come!

07 Mei 2014

Reis naar Azie
Piet

Actief sinds 07 Mei 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2290

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: